Bagaimana kita dapat melewati indahnya fajar pagi, jika kita tidak pernah berani melewati pekat malam?

Pages

Monday, August 2, 2010

Bola tampar

Penat dan letiih..saya penat..ggrhhhh..baru senam sikit dah bising kata penat..nak buat macam mana badan nie memang lembik..lagi2,.hari nie saya puasa sunat..k,..jangan jadikan puasa sebagai alasan..ok, petang tadi saya, bella, piqa, azie, hani dan akak senior bella(yang  tetiba muncul..x per,.boleh jer nak join skali) ..kitaorg main bola tampar...mana dapat bola???..jeng..jeng..setelah berhari-hari saya mesej DD(exco sukan) akhirnya hari nie bole tampar berada di genggamanku..ahaks,..suka..suka sangat..sangat best bermain tadi..i like it..

         Dah lama tak turun riadah petang..selalunya buat senaman katil jer..hari nie aku gagahkan badan ini untuk bermain..walaupun bilangan pemain agak mengecewakan namun atas sokongan ramai, kami berjaya main dengan penuh semangat ditambah gelak yang tak sudah-sudah (poyo jer ayat saya nie)...huhu,,secara jujurnya saya tak pernah main bola tampar sebelum ini..tapi, memandangkan bola tampar dan bola baling menjadi amali PJ kami pada sem ini,.jadi, saya terpaksa berusaha untuk mempelajari teknik permainan  dengan betul..takut nanti markah amali sikit..Nafisah, chaiyok2..ko boleh buat nya..percayalah (nyanyi jap lagu siti)..

Agak2 bila saya akan masuk pertandingan cam gini???

Bola ini yang selalu buat saya gementar bila tiap kali untuk menyambutnya.
(salah bola ker kalau saya yang gelabah terlebih??? )

p/s : sapa2 ada cadangan atau kaedah untuk menghilangkan perasaan gementar dan gelabah??..kalau ada, tolong bagi tahu saya k..i need your help..(^~^)

2 comments:

Haizir said...

Fisah, kan Pak Busu dah pesan? Jangan poyo. :)

Nafisah said...

Biarkanlah ..this is me..=)