Bagaimana kita dapat melewati indahnya fajar pagi, jika kita tidak pernah berani melewati pekat malam?

Pages

Tuesday, March 23, 2010

DeFiNiSi KeHiDupAn SEorNg mAnUSia

untuk ape kita hidup?? pasti ramai yang menegetahui tujuan asal kita diciptakan..tp, klu kita tgk btul2, adakah kita bnar2 sedar tujuan kita hidup..saya seorang manusia biasa yang akan menginjak ke 19 tahun..ini maksudnya saya sudah hampir 19 tahun hidup kat dunia yag fana ini..tp, jika ditanya apakah bekalan saya untuk ke sana mencukupi ataupun tidak..lantas saya akan berkata,.. tidak cukup kerana perbuatan saya lebih banyak terarah ke lembah dosa..YA ALLAH, maafkan saya..saya kini sudah berusaha untuk mendekatkan diri padanya..maybe dulu saya alpa. kini saya bersyukur kerana ditempatkan di IPIS..pada mulanya, saya agak tertekan disebabkan terlampau banyak peraturan yg tidak biasa saya ikuti..tp, saya mengambil perkara ini secara positif dan berharap perkara ini akan mengubah persepsi serta hala tuju saya selama ini..terima kasih kepada semua pihak yang terlibat..maafkan saya jika selama ini ada kesilapan yang tidak saya sedari..saya cuma manusia biasa yang tidak pernah lari daripada melakukan kesilapan..

  • qila : tq sebab sudi mendengar segala bebelan ku selama ini..tq sebab x pernah jemu mendengar cerita karut-marut aku...aku sayang ko lebih ah..
  • azie : tq sebab jd roomate yg baik..tq sebab blh terima segala kekurangan diri ini..tq, untuk segala-galanya..jgn rsau, aku pn syg ko gak..
  • lina : tq, sebab jd kwn aku..tq sebab selalu ajak aku main badminton..tq, sebab blh mendengar segala citer aku yg merepek2..tq, sebab blh terima perangai ini seadanya..
  • amal : tq, sebab duk sebelah aku, tq, sebab jd kwn rapat aku..tq, sebab temankan aku balik klang..
  • afie : tq, sebab jd classmate aku yg blh sudi mendengar segala citer aku..tq, sebab bg peluang aku rapat dengan ko..
N kepada semua yg nama tidak ada tersenarai tue, jgn ingat aku lupa korang...aku still sayang korang...semua ahli lorong gelap floor 4, KORANG MEMANG THE BEST...ingat tue..kita akan jd floor yang paling gempak ler...

kepada sume budak kelas, aku mintak maaf sesangat, klu2 kdg2 aku cakap cm kasar skit..ler ler..sabar er...tq kasih tw...aku sayang korang sume...

No comments: