Bagaimana kita dapat melewati indahnya fajar pagi, jika kita tidak pernah berani melewati pekat malam?

Pages

Friday, March 5, 2010

Salam Perkenalan

Akhirnya, aku ada blog..dulu tak pernah pun terfikir nak ada blog..tp, tetiba je rasa teringin..alah, aku buat just untuk suka-suka..lagipun banyak benda yang tidak boleh dikongsi bersama orang lain,,..kadang-kadang orang tidak memahami apa yang kita rasakan..hanya kita sahaja yang memahami diri ini..daripada tension keseorangan lebih baik kita menulis untuk melegakan sedikit perasaan negatif ini..erm, rasanya macam tak betul je ayat aku tadi..dah lama tak menulis, ayat pun jadi lintang-pungkang..diharapkan dengan adanya blog ini, tulisan ku akan menjadi lebih baik..yelah, aku bakal bergelar cikgu bm..tetapi, aku merasakan aku sama sekali tidak layak untuk memegang status itu..namun, aku melihat hal ini sebagai satu rezeki yang Allah berikan kepada aku,..dan aku patut bersyukur...walaupun banyak dugaan yang melanda diri ini, tetapi dengan sokongan dan dorongan semua pihak, INSYAALLAH, aku boleh berjaya..ya Allah, permudahkan jalan hambamu ini...amin..

No comments: