Bagaimana kita dapat melewati indahnya fajar pagi, jika kita tidak pernah berani melewati pekat malam?

Pages

Thursday, March 25, 2010

MInggU YANG mencABaR

hari ini adalah hari yang paling relax sekali..pg tadi cuma ada kelas pj dengan k.menulis wif puan halijah..start pukul 7.30 sehingga jam 9.00 pagi aku melalui kelas pj..pastu x de kelas sampai pukul 12.15...puan halijah tiba bagi sesi pembelajaran tepat pukul 12.15/...hari ini kami belajar mengenai wacana...tiba-tiba kami diberitahu kelas pada petang ini dibatalkan..aku bukan main suka lagi..yelah, ngantuk N tension beb..kje banyak tp x start2...camnie tiba2 rasa cam nak nangis..Ya Allah, aku semakin lemah dengan ujian mu..kuatkanlah keazaman ku..hari sabtu nie ada wacana..dah lah rasa cam x de mood nak balik..tp, nak g gak..kwn2 aku sume busy semacam jer..x nak g...erm, x th lah..kdg2 aku terasa gak dgn dorang...yelah, cuba diajak g alamanda ker, warta ker, mid ker laju jer nak ngekor..tp, klu diajak g tempat berilmu cm gini..masa tue ler nak cakap keje banyak lah, duit x de, MQA blum siap lah, kkp x anta lagi lah..entahlah..lumrah lah manusia..klu diajak ke arah kebaikan banyak lah alasannyer..cuba klu wt keje yg lagha..2 kali suka ...aku sangat x de mood minggu niee...keje bnyak..MQA belum siap...assigment x th nak wat lagu mane...huhu..ujian..uijan...ko benar2 mahu menguji keimanan ku...ampunkan dosaku YA ALLAH..permudahkan segala urusan yer...

No comments: