Bagaimana kita dapat melewati indahnya fajar pagi, jika kita tidak pernah berani melewati pekat malam?

Pages

Tuesday, May 4, 2010

GENG floor 4 @ Bawang Goreng

Salam,..sebenarnya aku baru sahaja selesai menduduki exam MUET bahagian speaking..agak menakutkan dan sedikit gementar..mana taknya, aku boleh tercampak dalam kumpulan lain..sama kumpulan denagn akak2 senior yang mengulang buat kali kedua..masa indvidu, aku agak kelam kabut serta tergagap-gagap..tapi, masa kumpulan tue, aku rasa aku dah buat yang terbaik..banyak gak menyampuk dan memberikan idea... insyaAllah, boleh..aku yakin ..think positive..jap, mesti korang tertanya-tanya apa kaitan cerita aku dengan tajuk di atas...huhu..bawang goreng?? Apa kebenda lah tue..sebenarnya itu adalah nama kumpulan atau geng floor aku..geng lorong gelap floor 4 @ bawang goreng..tapi, ada pertambahan ahli iaitu fatin dari floor 2 yang juga termasuk sebagai ahli berdaftar..huhu..macam besar sangat genag aku nie…hihi..kitaorang boleh dikatakan agak rapat serta kecoh sekampung wei kalau jumpa…nama nie pun fatin yang bagi..ade satu pertandingan bola jaring.so, kwn2 aku nie pn nak masuk..bincang punya lah bincang letak lah nama bawang goreng.. memanglah kitaorang x memang tapi, nama tue terus melekat sampai sekarang…maksudnya geng ini ada 11 orang ahli kesemuanya…perghh..dorang nie memang happening habis..boleh dikatakan geng kami meliputi semua kos…huhu..aku saying geng bawang goreng..semoga persahabatan kita berkekalan..(^_^)
berikut adalah senarai ahli ...=)
  • AKU - Nafisah binti Zainal
  • Aziera binti Abd Razak.
  • Nurfadhillah Ghazali
  • Nur Aqilah Ismail
  • Nur Syarlina Husna
  • Nur Hafiza
  • Nur Annur Hanum
  • Nur Hawani Mustaffa
  • Noor Amira Mirza
  • Iza 
  • Nur Fatin Nadiah

    No comments: