Bagaimana kita dapat melewati indahnya fajar pagi, jika kita tidak pernah berani melewati pekat malam?

Pages

Tuesday, May 4, 2010

kak ieya ada blog..huhu..

erm, td chat dgn kak ieya kat FB,.kak ieya kata dia ada blog dah..huhu..masing2 nak ada blog..tapi, sebenarnya satu pengalaman yang menarik jika kita ada blog..kita boleh bercerita apa jua tanpa memikirkan perasaan orang lain..tapi, beragak lah wei..kalau nak kutuk pun,, ingat2 ler..ko tue sapa..bagus sangat ker kalau nak kutuk org lain sgt..dah lah tukar topik,.,.huhu..tadi, wat jamuan usrah..bestnyer..dah lama kot x jumpa bebudak nie,..memang lah x rapat sangat tapi,..bila diadakan aktiviti sebegini..dapat lah dikumpulkan semuanya dalam satu masa..sangat best,..kak zati siap bagi penanda buku..sweet sangat..macam biasa aku terpaksa pujuk iza untuk g usrah ..nasib baik dia nak join..kalau x,.apa lah alasan yang aku nak bagi..bukannyer aku x ajak,.dia yang x nak..erm,,penatlah kalau semua benda kena cakap berulang kali..dah besar lah..boleh pikir sendiri...dah lah malas aku nak cakap banyak lagi..better aku x yah layan sgt org cam nie..buat keje sendiri jer..ok..huhu..

No comments: