Bagaimana kita dapat melewati indahnya fajar pagi, jika kita tidak pernah berani melewati pekat malam?

Pages

Wednesday, July 28, 2010

I MIss Mak N Ayah a lot..=(

Tadi terbaca blog abang afie..abang afie cerita keadaan ayah dia semasa di hospital..dengan secara tak sengaja air mata ini dengan mudah jatuh meleleh..
erm,,..i really miss my mum and my father..
saya pelik kalau dulu saya tak pernah rasa rindu jauh sekali rasa sedih bila tinggal jauh2..
tapi kalau sekarang pantang jer orang sebut pasal mak, sebut pasal ayah..
mesti tersentuh hati..mesti teringat..mesti rasa cam nak balik masa tue jugak..arrghhhhh..tak suka perasaan ini...sangat2 tak suka..lagi2 kalau ada kawan2 yang sebut nak balik rumah lah mingguu nie...ggrrr,..tolong jangan cakap pasal rumah dengan saya..tapi, alhamdulilah...rumah saya dekat..saya dapat bayangkan kalau saya still kat dungun mesti saya dah homesick...hahah..Allah sentiasa tahu apa yang terbaik untuk hambanya..Allah tahu saya belum mampu untuk berjauhan dengan family lagi..thanks Allah..saya bersyukur sangat ...
nasib baik ada kawan2 yang memahami..saya bukanlah anak manja tapi saya seorang yang suka memanjakan diri...yelah.,..kalau orang lain nak manja dengan dorang punya BF ker GF ker..pergilah manja dengan sapa2 pun..saya nak manja dengan family saya jer..
dengan kawan2 saya jer..bukan dengan lelaki ajnabi...
mak, ayah..fisha balik lagi tiga minggu yer...tunggu taw ( macam la mak aku tunggu aku balik??..ermmm nasib la tunggu ke tak..lantaklah..janji nak balik rumah masa awal ramadhan..)

3 comments:

nadiah said...

ok. Kitorang tunggu.. :)

Nafisah said...

erm, tq..=)

Abdullah Zaini said...
This comment has been removed by the author.